Verzenden & retourneren

Levertijd
Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn en voor 15.00 uur zijn besteld, worden ze dezelfde dag verzonden. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Wij informeren je altijd wanneer een artikel een levertijd heeft langer dan 5 werkdagen. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail (esswatersport@gmail.com) of telefoon (0523-208000).

Vaste, lage verzendkosten, ongeacht de grootte van uw bestelling!

123Watersport.nl verzendt uw bestelling door heel de wereld en rekent daar lage en vaste verzendkosten voor; ongeacht de grootte van de bestelling. 

Adres in Nederland: 

  • Verzendkosten: € 5,95
  • Vanaf € 49,95 gratis

Adres in België

  • Verzendkosten: € 7,95
  • Vanaf € 79,95 gratis

Adres in de rest van Europa: € 30,- verzendkosten

Wereldwijd: € 50,- verzendkosten

null

Wilt u uw bestelling liever afhalen, dan kan dat ook.

Ons adres is:
123Watersport.nl
Latyrusstraat 17
7701CX Dedemsvaart

Wij zijn geopend op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) van 8:30 tot 16:30.

Aangezien wij niet alles wat we in de webwinkel verkopen op voorraad hebben kunt u het beste eerst navragen of we het betreffende artikel, dat u wilt af komen halen, op voorraad hebben.

Retourneren

Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongebruikt en onbeschadigd is. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de Klantenservice. U krijgt dan van ons een retourformulier. Vermeld daarbij ook uw ordernummer voor een snellere afhandeling.

Retourformulier

Download hier het formulier om een retourzending te melden.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Zodra uw bestelling retour is gekomen, wordt deze binnen 2 tot 5 werkdagen verwerkt en ontvangt u binnen 2 tot 5 werkdagen uw geld retour op het bankrekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald.

Waar kan ik mijn retour afgeven?

U kunt het pakket afgeven bij een door uw zelfgekozen post breng/afhaal punt. LET OP: Geef uw pakket niet af bij een Kiala punt, wij werken namelijk niet met Kiala punten. Pakketten kunnen alleen naar ons bedrijfsadres verstuurd worden.

Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door de PostNL dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan proberen wij u verder te helpen.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »